دیدار شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۳ اصفهان

افزایش جذب گردشگر نیازمند همکاری شهرداری‌ها و بخش خصوصی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت تاریخی و گردشگری بالایی است، گفت: افزایش جذب گردشگر داخلی و خارجی در شهرهای مختلف استان اصفهان، نیازمند همکاری شهرداری‌ها و بخش خصوصی است. 

افزایش جذب گردشگر نیازمند همکاری شهرداری‌ها و بخش خصوصی است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با شهردار منطقه ۳ اصفهان اظهار داشت: شهرداری‌ها اقدامات مهمی در طول سال دارند و چهره شهرها به این اقدامات وابسته است؛ بدون شک هنگامی که گردشگری به اصفهان و یا سایر شهرهای استان سفر می‌کند انتظار دارد که امکانات رفاهی برای او فراهم باشد و همه خدماتی که نیاز دارد در دسترس او باشد.
وی افزود: استان اصفهان در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد دیگر استان‌ها بوده و به عنوان چهره برتر شناخته می‌شود از این رو ضروری است در موضوعات مربوط به شهرداری‌ها نیز این وجه تمایز به خوبی احساس شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت تاریخی و گردشگری بالایی است، گفت: افزایش جذب گردشگر داخلی و خارجی در شهرهای مختلف استان اصفهان، نیازمند همکاری شهرداری‌ها و بخش خصوصی است؛ بدون شک با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، ارائه خدمات رفاهی به شهروندان و گردشگران رشد پیدا می‌کند و کیفیت آن افزایش می‌یابد.
وی تأکید کرد: شهرداری منطقه ۳، حجم بالای آثار تاریخی‌ را در خود جای داده است بنابراین مدیران این منطقه باید نسبت به سیمای شهری تلاش مضاعفی داشته باشند.
گفتنی است در ابتدا شهردار منطقه ۳ گزارشی از مهم‌ترین اقدامات خود را ارائه کرد.

picture name
picture name