انا لله و انا اليه راجعون

پیام تسلیت

حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی درگذشت آیت‌الله محمّد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


خبر ارتحال عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه موجب تاثر و تالم گردید. 
این عالم مجاهد از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یاری وفادار و صدیق برای امام راحل و مقام معظم رهبری بود و پس از انقلاب اسلامی نیز علاوه بر فعالیتهای علمی همچون تدریس و تألیف دهها کتب متعدد با مضامین فقهی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی فعالیتها و مسئولیت های کم نظیری را در نظام مقدس اسلامی انجام داد .
ریاست قوه قضائیه، عضویت در شورای نگهبان، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و نمایندگی ادوار مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولیت‌های خطیر این عالم مبارز و انقلابی بودکه با اخلاص، در تمام این عرصه های مهم نقش‌آفرینی کرد و فی الجمله یک عالم سیاستمدار انقلابی و شجاع بود که تا واپسین لحظه های عمر شریفش سنگربان و مدافع انقلاب و ارزشهای اسلامی ماند. 
اینجانب این ضایعه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)،  رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله)، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و به ویژه خاندان گرامی ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

سید یوسف طباطبائی نژاد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

picture name
picture name