اعضای ستاد برگزاری انتخابات شهرستان اصفهان

برای منافع دنیا به یک دیگر ضربه نزنیم

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: انتخابات همواره یک امانت و یک عهد و پیمان است و باید در حفاظت از آن همواره کوشا باشیم و برای رسیدن به منافع دنیوی به یک دیگر ضربه نزنیم.

برای منافع دنیا به یک دیگر ضربه نزنیم

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جمع اعضای ستاد برگزاری انتخابات شهرستان اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکریم که در این چهل سال هر چه جلوتر رفته ایم وضعیت مدیریت و برگزاری انتخابات بهبود یافته‌تر شده است.
وی ادامه داد: با انقلاب اسلامی کشور از ظلم و ستم یک حکومت طاغوتی رهایی یافت تا به سمت اسلامی شدن پیش برویم و باید گفت زمان زیادی نیاز است است تا به طور کامل رنگ و بوی الهی بگیریم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خصوص عدم احراز صلاحیت برخی از نامزدهای انتخاباتی گفت: عدم احراز به معنای این نیست که افراد فاقد صلاحیت هستند بلکه به معنای این است که زمان اجازه نداده است تا صلاحیت آنان تایید شود و کمبود وقت یکی از مشکلات مرتبط با انتخابات است.
آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: انتخابات همواره یک امانت و یک عهد و پیمان است و باید در حفاظت از آن همواره کوشا باشیم و برای رسیدن به منافع دنیوی به یک دیگر ضربه نزنیم و به بیانی دیگر مامور خودمان باشیم.
 وی حضور مردم برای کوباندن دشمن را  بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: همه اقدامات دیروز و امروز دشمن تنها به دلیل این است که میان مردم و نظام شکاف ایجاد کند تا مردم از نظام اسلامی نا امید شوند اما دشمن غافل از این است که مردم امروز ما بسیار روشن تر از مردم اوایل انقلاب هستند و با وجود تمام مشکلات به پای این نظام ایستادگی می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان دادن رای را یک وظیفه دینی عینی دانست و خاطرنشان کرد: معیارهای انتخاب نامزد‌ها توسط مردم باید به گونه‌ای باشد که افراد مومن، انقلابی، شجاع و مدبر را انتخاب کنند.
در ادامه حسین سیستانی فرماندار اصفهان اظهار کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۷۵ نفر نام‌نویسی کردند که به تفکیک جنسیتی از این تعداد ۴۰۲ نفر مرد و ۷۳ نفر زن به ثبت‌نام پرداختند.
وی ادامه داد:  در مرحله اول ۳۶۷ نفر مورد تایید قرار گرفتند که از این تعداد ۵۵ نفر انصراف دادند و ۵۳ نفر هم رد صلاحیت شدند همچنین پس از طی مراحل مختلفی که هیئت نظارت و شورای نگهبان در استان و شهرستان اصفهان به بررسی گذراندند در روز ۲۱ بهمن تعداد ۱۴۱ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفتند که در روز های گذشته انصراف‌هایی صورت گرفت و این عدد به ۱۲۲ نفر کاهش پیدا کرده است.
فرماندار اصفهان در خصوص میزان تحصیلات افراد ثبت نامی جهت کاندیداتوری تصریح کرد: ۸۰ درصد افراد در ثبت نام اولیه دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۵/۳۰ درصد دارای مدرک کارشناسی و همچنین ۳/۷ درصد دارای مدارک حوزوی بودند.
در پایان بهزاد نيك دين موبد زرتشتیان اصفهان نیز در سخنانی اظهار کرد: از دیر باز تاکنون ایران دارای هویت اسلامی و در عین حال ایرانی بوده است که دشمنان نتوانسته‌اند این تمدن حائز اهمیت را از بین ببرند‌.
وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: بارها سردار سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم متحمل زخم زبان‌هایی با مضمون ایرانی های آتش پرست و مجوز از سوی تکفیری‌ها و داعشی‌ها شده بودند، که سخنانی بسیار بی ربط بود چرا که مجوز  از واژه مگوس به معنای خداپرست گرفته شده است و معنای دیگری ندارد.
نیک دین خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یکی از مهمترین وظایف اجتماعی در زمان حال حاضر است و یقینا مردم با وحدتی کامل به پای صندوق های رای حاضر می‌شوند.
 

picture name
picture name